Aku ingin mencintai-Mu..

Walau pun besok paper Paediatrics yang sangat mengerikan daripada kisah seram. Saya masih mahu menghiburkan hati yang ketakutan dengan lagu yang diperolehi daripada Balqis.

Layan~~~

Tuhan bertapa aku malu
atas semua yang Kau beri padaku
terlalu sering membuatMu kecewa
Entah mungkin kan aku terlena
sementara Engkau beri aku
kesempatan berulang kali
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia
untuk menghambakanMu
bertapa tak ada
apa-apanya aku dihadapanMu
aku ingin mencintaiMu setulusnya
sebenar-benar aku cinta
dalam doa, dalam ucapan,
dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMu selamanya
sehina apa pun diriku
ku berharap
untuk bertemu denganMu Ya Robb
uhan bertapa aku malu
atas semua yang Kau beri padaku
terlalu sering membuatMu kecewa
Entah mungkin kan aku terlena
sementara Engkau beri aku
kesempatan berulang kali
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia
untuk menghambakanMu
bertapa tak ada
apa-apanya aku dihadapanMu
aku ingin mencintaiMu setulusnya
sebenar-benar aku cinta
dalam doa, dalam ucapan,
dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMu selamanya
sehina apa pun diriku
ku berharap
untuk bertemu denganMu Ya Robb

2 Comments (+add yours?)

  1. arinidahlia
    Oct 21, 2009 @ 12:26:56

    haih..lain mcm je entry ko lately nih…hahahaha

    Reply

  2. nurainee
    Oct 21, 2009 @ 14:40:30

    sila fokus pada lirik ye.video tu xde maknanya sangat. time2 exam, muhasabah diri sikit ye.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: